veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



YeP.nOpE

dEsIgN bY: zWjEzDiCa

LifE's a BiTch..xD

Image Hosted by ImageShack.us


-...živjEti znači paTiti,a prEživjEti zNači
prOnaćI sMisaO paTnjE..xD...-


-..!!...Tko je ta djevojčica!?
Pitali biste se da sam djevojka..
Tko je ta djevojka!?
Pitali biste se da sam žena..
Tko si ti!?
Pitali biste se da sam netko..
Tko sam ja!?
Pitala bih se da znam odgovor....!!...-

Somedays I feel like s**t... Somedays I wanna quit, and be normal just for a bit... Then I wannt you to know it's lil bit f***up!!! I'm stuck HERE(because of you)!

uMjeTnOsT jE fiLoZofiJa..a jA žiVim zA fiLozOfiju.. =)

-nEspOsoBaN iMa spOsObnOsT onEsPoSobiTi spOsObnOg..

-..tO štO nEkaD imAmO prAvO nEznaČi dA nEmAmO kriVo..

-sVi mi imAmO srCe,aLi trEba prOradiTi nA savjEsti..

-srEća sE skuPo pLaĆa, dA nijE takO sVi bisMo sE smjEškaLi..

-tuŽni Ljudi sAnjajU srEtnE dAnE..



mOjE pjEsmE,mOji snOvi .. xD

-tO jE mOjE...dO no'T cOpy..xD

5.2.2008.
Ponekad poželim da nestanem,
pa sa mislima prestanem...
Ponekad poželim tamu,
pa se divim sunčanom danu..
Ponekad poželim da prestanem disati,
pa idem tebi stihove pisati...
Ponekad te volim,
pa te suzama molim...(da mi se vratiš)
Ponekad od tvojih pogleda želim reprizu,
pa od tuge padnem u krizu..
Ponekad se iz kuta u kut svoje sobe selim,
pa se sjetim da te još uvijek želim..
Ponekad mislim da te volim,
pa se uvjerim u suprotno..
Ponekad zna biti VJEČNOST ...

Image Hosted by ImageShack.us


~°~°~°~°~°~°~

8.2.2008.
Kad sam te vidjela,
stajao si na mjestu i gledao me.
Već od prvog pogleda sam ti pripadala
i ljubavi se nadala.
Već si tad bio zauvijek moj,
već sam tada bila tvoja,
kao unikatna iglica s bora.
Netko je htio da ljubav nestane,
a netko da nikad ne prestane...
Sada naša ljubav nesretna je i vječna.
Sad te volim kao prvog dana,
kad sam znala da ću zbog ljubavi ostati sama.
Sad mi je i svjetlost tama,a tišina galama.
Sad si mi ti sve na svijetu,
sad ni osijećaji nisu pravi,
al nek se nikada ne zaboravi :
ZAUVIJEK TE VOLIM !!..

Image Hosted by ImageShack.us


~°~°~°~°~°~°~

8.2.2008.
Još je jedan dan došao,
a naš trenutak još nije došao.
U oči me gledaš,a srce mi nedaš!
Nikad nisi bio moj,a zarobio me pogled tvoj!
Kad si me vidio,nisi bio sav svoj,
a kako da ljubavi približim se toj?
Sve što sam željela,je voljeti te,
a nikad nisam znala preboljeti te..
(nisi me naučio),
Osmijehom prekrivaš lice,a plače ti se
Vide moje oči puno toga,
vide moje oči s kojom tugom me gledaš,
s kojim ponosom drugom me nedaš...
Pitam se danima,šta čekamo..
kad smo stvoreni da budemo
JEDNO...

Image Hosted by ImageShack.us


~°~°~°~°~°~°~

15.11.2007..(sat hrv. jezika)
Samo za tebe ja sam disala
i uvijek tebi sthove pisala.
Samo za tvoje poglede ja sam živjela,
a suze sam zbog tebe krila i
lagala da sam te zaboravila.
Zbog tebe,za mene je postalo kasno..
Jer život mi je prolazio,a ti mi nikad
nisi dolazio..
Sada,moj je život prošao,
bez da si mi ti ikada došao.
Sad mi je postalo jasno
da uz tebe nikad nisam živjela,
ni disala,samo sam u mašti živjela
i tebi stihove pisala...

Image Hosted by ImageShack.us


~°~°~°~°~°~°~

2007.
Novu pjesmu pišem,
samo za tebe dišem.
Čekam tvoje oči,ljubim te u noći.
Osmijehom te pratim,želim da te vratim.
Ljubiš nju meni u inat,
kao da me boli to što te ona voli.
Zaboraviti pogled tvoj,
znati da nećeš biti moj,
bit će teško,pa još teže,
jer jedan dio srca za tebe
me još uvijek veže.
Svakim danom bit će sve gore,
jer moje te oči odavno VOLE!...~

Image Hosted by ImageShack.us


~°~°~°~°~°~°~

7.11.2007.
Još si jedan neznanac u nizu,
ali ljubavi ja ne želim reprizu,
jer ću opet pasti u krizu.
Ne želim s tobom proživljavati,
ono što sam proživljavala s njim,
i pomiri se s tim.
Ako me želiš voljeti,voli me
al' nauči se preboliti i nemoj me moliti.
Ljubavi,shvati da ja volim njega,
a tebi problema ne treba.
Ne obečavaj mi noći i jutra,
kad ne znaš ni dal će doći sutra.
Povedi me u svijet,
šaren kao cvijet,
nauči me da nije sve tako sivo
i da ništa nije krivo...
to što ne volim tebe,to je zbog njega,
ali ljubavi shvati.....
on je sve što mi u životu TREBA!

Image Hosted by ImageShack.us


~°~°~°~°~°~°~

9.11.2007.
I noć mi je postala tijesna,
jer ljubavi,da sam te izgubila nisam svjesna.
Volim te na čudan način,
al ljubavi,znaš da se na tebe kačim xD
Da si kriv nisam znala,
ispao si totalna budala.
To što sam na tvoj pogled pala,
tebi je bilo časno,
a mom srcu nejasno.
Jer nisam ni znala,
da je naopako,nekog voljet tako jako,
jer to nije lako...
Ipak sve je na kraju postalo jasno,
al nažalost....bilo je kasno


~°~°~°~°~°~°~

kiSsEs ..xD

Image Hosted by ImageShack.us


PutOvanjE krOz živOt..(mojee)

Mia

sAd girL



TakE a LoOk..!

Image Hosted by ImageShack.us


By maLa...
(it's only me..or maybe you..)


Nemoj nikada nikome reć
da je postojala jedna mala...
Da je bila tvoja...
I sve ti dopuštala...Sve ti dala...
Nemoj nikome nikada reci
da si otišao iz njenog života
kao tama...
Nemoj im priznati nikad
da je mala ostala sama...
Nemoj nikome nikada reci
da je plakala i patila...
Da si maloj značio...
A nije te vratila...
Nemoj nikome nikada reci
da je ponos uništio sve...
Tko zna hoće li opet biti sretna...
Nemoj nikome reci...
Molim te...
Nemoj nikome nikada reci
Da mala je trebala te...
I da je mala bojala se
svega čega bojiš se...
I kada gledaš malu...
Ona gleda te...
I kada druge te žele...
Ona neda te...
Nemoj nikome nikada reci
da su ti govorili
da za tu malu nisi...
I nemoj im nikada reci
da su je pitali...
'Zaljubljena ti si?' .
Nemoj nikome nikada reci
Da im je morala reci NE...
Nemoj nikome nikada reci
da bio si joj sve...
I nemoj im reci
kako bile su teške noći te
kada si maloj ulazio u sne...
Kada je bila sigurna da
Trebaš je...
A ti si bio sretan,
Nisi znao za puteve tuge...
Nemoj nikome nikada reci
da njene noći bile su duge...
Nemoj im reci
da je mala zbog tebe sve izgubila...
Jer...Bila je sretna kad te poljubila...
I nemoj nikada nikome reci
da si malu volio bar malo...
Da si ju za oprost molio...
Samo im reci
"zaliti neću..."
Ali,nemoj nikada nikome reci
da nakon svega...
Mala želi ti sreću...
I želi te bar kao prijatelja,
Želi da kažeš joj sve...
Nemoj nikada nikome reci
da mala nije mogla
tebi reci ne...
I nemoj im reci
da mala jos uvijek
zbog tebe diše...
Da mala zbog tebe umire
I zbog tebe stihove piše...
Nemoj nikome nikada reci
Da mala zbog tebe sja...
I nemoj im reci
da ta mala sam ja...

..mEmOriEs.. xD

rEaL buT unrEaL

dOk imA mEnE imA i tvOg smisLa

vjEčnA nEpreDvidivOsT

by thE VaLentinE


...tNx tO.... =)

-zwjezdica design xD
sLidE

bTw- my hearT is madE by : roLLs
...*laa*....13..
my namE ...thE onE anD onLy ..
nO 1 . xD xD ..

© _!!_whErE I eNd aNd yOu bEgiN_!!_





..dOk imA mEnE imA i tvOg smisLa.. <3

...Ovaj post sam bila natjerana napisati..baš sam morala...
Posvećujem ga jednoj meni vrlo dragoj osobi......
...''..slušaj mala, naše je prijateljstvo počelo mržnjom, zapravo ja tebe nisam voljela..puno su mi ružnih stvari napričali o tebi,a ti znaš kakav je čovjek,pa sve povjeruje..heh..a onda si uzela nešto što sam voljela..hehe..ali oke...i onda,odjednom ...postale smo tako dobre...i sretna sam zbog toga.nedugo nakon toga,odselila si...fališ mi, užasno puno..i ne samo meni...to što si tako daleko ne znači da te više nevolim i da mi više nije stalo...Sjetim se ja tebe,ne brini..i žao mi je samo to što kroz tolike stvari si prolazila sama i sad isto prolaziš sama...tražiš zagrljaj kod osoba koje te uvijek razočaraju,a ja koja sam tu uvijek kad trebaš nemogu te zagrliti jer si daleko..Nemaš pojma kako bi voljela biti uz tebe...pričati s tobom,smijati se s tobom ...i sama znaš da nije lako, znam da razumiješ bol kao pojam jer si mnogo propatila,a i sada patiš...a to mi nije drago čuti...svaki tvoj komentar baca me u bed,rasplače me...neželim da ljudi koje volim budu nesretni,a pogotovo ne ti,mislim da si dovoljno toga prošla i da sada moraš biti sretna...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

-Moraš živjeti danas sa osmijehom na licu,jer možda sutra ne svane...ako idem razmišljati, nisi ni djetinjstva imala...jer si se sama naučila prolazit kroz nove stvari i probleme...želim da pronađeš sreću u stvarima koje te ispunjuju, ....drugi neće napraviti ništa za tebe, moraš sama..teško je,znam,ali moraš pokušati..jer drugi ti nemogu pomoći,samo moraš pronaći smisao...smisao je svuda oko nas..vjeruj mi ...samo nemoj pričati o nestanuku sa ovog svijeta..samo nemoj pričati o brisanju tragova....samo misli na mene...znaš i sama koliko sam i ja propatila..da si nešto učiniš,to bi me slomilo..i tada nebiš samo sebi nanjela bol nego i meni, i nama kojima je stalo..jer vjeruj mi da nas ima puno kojima je stalo do tebe..pusti priče što drugi pričaju,znaš da one ne znače ništa,te riječi ne znače život...ti ljudi nemaju pojma...to i sama znaš..nemoj slušat šta drugi kažu,slušaj sebe,budi sretna..ZA SEBE a ne za njih.....volim te,želim da to znaš....gdje god ti bila i gdje god ja išla znaj da te UVIJEK ali UVIJEK imam u srcu....''


18.02.2008. u 16:00

|oStaVi trAg.. (3) | PrinT | mEmoriEs.. |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.